Drie rode popcornbakjes worden van links naar rechts in oplopende grootte weergegeven tegen een witte achtergrond. Tekst met een pijl die naar de mediumcontainer wijst, luidt 'AFLEIDING'. De grote container is het hoogste en volste, terwijl de kleinste het kortste is: een visuele truc die vaak wordt beschouwd als de gemakkelijkste online verkooptechniek.

Ontdek hoe strategisch gekozen keuzes de koopbeslissing van jouw gebruikers ingrijpend kunnen veranderen. Dit doe je met… Popcorn? 🤔 Het is weer “bijna” september en als Apple fan zoek ik er vrolijk op los wat de geruchten zijn va de nieuwe iPhone 14. Net zoals ieder jaar zijn er weer 3 keuzes: de “gewone” iPhone, de Pro

Lees verder >>>
Een man met donker haar en een zwart shirt draagt glimlachend tegen een blauwe achtergrond. Rond zijn hoofd bevinden zich verschillende iconen van sociale media, waaronder Instagram en berichtensymbolen. De Nederlandse tekst luidt: "Wat te doen als je bereik op Instagram ondergronds is?".

Heb je het gevoel dat je worstelt om nieuwe volgers te bereiken, meer profielbezoeken te krijgen, en het gevoel dat je Instagram-bereik permanent daalt? In de post van vandaag bespreek ik de meest voorkomende Instagram-fouten die je bereik beïnvloeden, maar – goed nieuws – gemakkelijk kunnen worden vermeden. Aan het einde van deze post weet je

Lees verder >>>
Een persoon in een lichtblauw shirt glimlacht en wijst met beide handen naar boven. De afbeelding heeft een helderblauwe achtergrond met de Nederlandse tekst "HOE MAAK JE EEN VIRAL INSTAGRAM REELS?" in het wit, wat zich vertaalt naar "Hoe maak je virale Instagram Reels voor bedrijven?" in Engels.

Instagram Reels zijn de nieuwste trend onder de gebruikers van Instagram. Ze zijn erg populair onder tieners en jongeren omdat het een manier is om je creativiteit te uiten en te delen met anderen. Als je denkt om hetzelfde te doen, dan zijn hier de tips voor jou. Wat zijn Instagram Reels?Instagram Reels is een (remix)functie

Lees verder >>>
Afbeelding met een blauwe achtergrond met links het LinkedIn-logo. Rechts van het logo staat de Nederlandse tekst met de tekst 'De beste manier hoe je kunt opvallen op LinkedIn', wat zich vertaalt naar 'De beste manier om op te vallen op LinkedIn'. Rechtsboven staat "Bram van Houtum.

Linkedin is het meest gebruikte sociale netwerk ter wereld dat zeer bekend is voor het verbinden van mensen voor netwerkdoeleinden. Als je nieuw bent op dit netwerk en een sterk netwerk wil opbouwen dan is Linkedin de beste plaats om te beginnen. Maar, de vraag is hoe je je profiel zichtbaar kan maken tussen duizenden profielen

Lees verder >>>
Een blauwe afbeelding met de tekst 'Hoe maak je een goede YouTube-thumbnail?' vergezeld van het YouTube-logo. Rechtsboven staat de naam “Bram van Houtum”.

Heb je ooit je eigen YouTube-kanaal gelanceerd? Zo ja, dan wil je ongetwijfeld zo veel mogelijk views trekken. Hopelijk vind je het ook leuk om video’s te maken. Daarbij gaat het niet alleen om het opnemen en bewerken van de video’s, maar ook om het maken van een YouTube thumbnail. Wil je opvallen binnen YouTube, dan is

Lees verder >>>
Een helderblauwe achtergrond met abstracte vormen. De tekst in het midden luidt "Meer resultaat online: tips voor copywriting". In de rechterbovenhoek staat de naam "Bram van Houtum". Aan de linkerkant staat een pictogram van een hand die een pen en een notitieblok vasthoudt.

Je hebt een groeiend bedrijf, je website is af, en je bent klaar om je online zichtbaarheid aan te pakken. Maar hoe doe je dit? De makkelijkste manier om dit te bereiken is door te “verkopen met je toetsenbord”. In mijn ogen is dit meest ONDERSCHATTE marketing vaardigheid van 2022. het schrijven van teksten voor je

Lees verder >>>
Een blauwe achtergrondafbeelding met abstracte vormen toont een afbeelding van een hand die op een groene knop drukt. De tekst in het midden luidt: '7 Tips voor een goede oproep tot actie', met de nadruk op effectieve strategieën. Rechtsboven staat: "Bram van Houtum.

De call to action (CTA) is het belangrijkste element in elke landing page, maar ook op social media. Het is ook het meest gebruikte element door website-eigenaren. In dit artikel zal ik je leren hoe je een CTA maakt met voor jouw website, maar ook hoe je een goede Call-to-action maakt voor social media.Wat is

Lees verder >>>
Afbeelding met een lichtblauwe achtergrond met links het TikTok-logo, in het midden de tekst "7 Tips om TikTok voor bedrijven effectief te gebruiken". Rechtsboven staat een naam: "Bram van Houtum".

In dit artikel zal ik je alles vertellen over TikTok, waarom het zo populair is, en hoe je het kunt gebruiken voor je business. De belangrijkste focus van dit artikel zal liggen op de app zelf, maar ik zal ook kort enkele andere functies en voordelen van het gebruik van de app noemen. TikTok is

Lees verder >>>
Blauwe graphic met links het Instagram-logo en de tekst "Hoe kun je het Instagram Algoritme 2022 opgelost?" aan de rechterkant. Rechtsboven staat een naam: "Bram van Houtum.

Wist je dat meer dan 1,16 miljard mensen over de hele wereld Instagram gebruiken! En toch zijn er veel ondernemers die denken dat hun doelgroep niet op Instagram zit… Zonde! Want in 2022 is het nog makkelijker geworden om jouw ideale klant te benaderen op dit platform.  Maar hoe kun je met data de juiste beslissingen

Lees verder >>>
Een blauwe afbeelding met het Facebook-logo. De tekst luidt "3 manieren om meer engagement te krijgen met jouw Facebook groep" en "Bram van Houtum" in de rechterbovenhoek. Vertaald: "3 manieren om meer betrokkenheid bij je Facebookgroep te krijgen" en "Bram van Houtum".

Waarom zijn Facebook groepen belangrijk?Langzaam en stilletjes is Facebook de afgelopen jaren uitgegroeid tot de beste plek voor zinvolle, organische interactie met gebruikers van sociale media. Er zijn meer dan 600 miljoen gebruikers op het grote blauwe sociale netwerk. De meeste gebruikers behoren tot ten minste vijf verschillende groepen. En dat niet alleen, er zijn

Lees verder >>>