Een vrouw met golvend blond haar en een vrijetijdsjasje staat 's nachts buiten en glimlacht terwijl ze naar haar telefoon kijkt. De achtergrond is zacht vervaagd en toont felle straatverlichting en de sfeer van een levendige stadsstraat, perfect om ChatGPT voor ondernemers te gebruiken om onderweg verbonden te blijven.

Als ondernemer is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste technologieën en tools die je bedrijf kunnen verbeteren. ChatGPT is een van de meest veelbelovende technologieën op dit moment. Het is een krachtig AI-platform waarmee bedrijven conversaties kunnen automatiseren en zich beter kunnen richten op hun klanten.ChatGPT biedt ondernemers een aantal

Lees verder >>>
Een grote menigte mensen, van bovenaf gezien, houdt smartphones omhoog en maakt foto's of video's. De diverse kleding van de groep creëert een mozaïek van kleuren, die de opwinding en betrokkenheid van het moment weerspiegelen. Het is een perfecte momentopname die uw LinkedIn-profiel een boost zou kunnen geven met levendige energie en connectiviteit.

Ha en welkom bij Monday Momentum. Dé nieuwsbrief voor ondernemers en professionals die in 2 minuten up-to-date willen zijn!  De koffie staat warm, en vandaag duiken wij in de wereld van LinkedIn. Hoe kun jij jouw bereik maximaliseren? Wist je dat er nu meer volwassenen LinkedIn gebruiken dan Twitter, Snapchat, TikTok of Reddit? Yep, het is echt waar.

Lees verder >>>
Een blauwe rechthoekige afbeelding toont het TikTok-logo in het zwart aan de linkerkant. Aan de rechterkant staat een witte tekst met de tekst "Effectieve TikTok-strategie voor ondernemers." Rechtsboven staat de tekst "Bram van Houtum.

Inleiding: Het belang van een TikTok strategie voor ondernemers Stel je voor: je bent een kleine ondernemer die op zoek is naar een nieuwe manier om je bedrijf te laten groeien, en je stuit op TikTok.  Opeens besef je dat dit dé plek is om je merk in de schijnwerpers te zetten en je klantenbestand uit te

Lees verder >>>
Screenshot van een TikTok-commentaarsectie. Reactie 1 van Seabarrel zegt: “Ok boomer” met 1 like. Reactie 2 van Bram van Houtum, de maker, bevat emoji's en de tekst “30-3-2020” met 1 like. Boomers op TikTok links zichtbaar samen met het TikTok-logo.

2 jaar geleden heb ik TikTok op mijn telefoon gezet. Heel eerlijk? Dit deed ik uit verveling, tijdens de lockdown.   Ik ging geen gekke dansjes doen, of een challenge starten. Ik wilde mensen helpen. Ik deelde tips & tricks over online marketing & social media.   Maar… zit men hier wel op te wachten? Na 1 miljoen views denk ik

Lees verder >>>
Een trechterdiagram met de titel "PLAN: Wat is de strategie en het doel?" De fasen, van boven naar beneden, zijn: Attract (social media, merkkanalen, Google), Engage (klikken op links, interacties, bezoekers), Convert (CTA, formulieren en lead-gen) en Close (e-mails, CRM met meer verkopen). Ideaal voor ondernemers.

Toen het afgelopen week 29 graden was, kon ik van de hitte slecht in slaap komen. Uit ervaring weet ik dat er twee dingen kunnen gebeuren:Ik blijf maar malen over een probleem wat ik hebOf er ontstaat rust (door weinig afleiding) waardoor er een creatief idee naar voren komtEr was rust, en ik stelde mijzelf de

Lees verder >>>
Een horizontaal staafdiagram met zes balken die verschillende tijdsduren in dagen weergeven: 14, 30, 60, 90, 120, 150 en 180. Een rode stippellijn loopt door bij 60 dagen met de tekst erboven in het Nederlands met de tekst: "Hier stopt de meeste marketingcampagnes.

Wist je dat de meeste marketing campagnes stoppen, voordat de funnel überhaupt gevuld is?Zonde!Waarom? 🤔 De reden is simpel… Opdrachtgevers verwachten 99 van de 100 keer direct resultaat zodra een advertentie draait.  En als jij jouw eigen business runt, kun je deze verwachtingen ook hebben als je jouw eigen campagne draait. Helemaal zo gek nog niet. Je wilt namelijk in

Lees verder >>>
Een man die lacht en een presentatie geeft tegen een blauwe achtergrond met de tekst in het Nederlands: "Hoe kun je jouw LinkedIn profiel 2022 verbeteren?" wat zich vertaalt naar "Hoe kunt u uw LinkedIn-profiel verbeteren in 2022?

 Met meer dan 5,5 miljoen Nederlandse gebruikers, is LinkedIn uitgegroeid tot een zeer krachtig zakelijk en carrière management instrument. Bedrijven en recruiters gebruiken het sociale netwerk om geschikte werkzoekenden te vinden en het profiel van mensen die solliciteren. Het is daarom een belangrijk visitekaartje om jezelf goed te presenteren en je te onderscheiden van andere kandidaten.

Lees verder >>>